Akoni to marka okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych, założona w 2019 roku przez grupę przyjaciół. Łączy ich wspólna wizja stworzenia luksusowej marki okularów, która oferuje produkty najwyższej jakości, wykonane z najlepszych materiałów, z dbałością o design, rzemiosło i najnowocześniejsze technologie.

Nazwa marki, Akoni, pochodzi z języka łacińskiego i oznacza “bezcenny, godny podziwu”, jasno oddając wysokie standardy, jakie stawiają sobie założyciele.

Akoni współpracuje z najlepszymi rzemieślnikami okularowymi na świecie, słynącymi z precyzji, dedykacji i wyjątkowych umiejętności. Ich kunszt gwarantuje najwyższą jakość produktów, będących ucieleśnieniem unikalnej wizji marki.

“Nasza marka opiera się na dwóch filarach: inteligentnym designie i uczciwym luksusie. Naszym celem jest przyspieszenie ewolucji okularów poprzez połączenie najlepszych elementów kunsztu i innowacji. W każdym obszarze – designu, materiałów, wykończenia i funkcjonalności – zawsze będziemy przekraczać granice, aby dostarczać naszym klientom jakość i wzornictwo, których szukają.” – Rosario Toscano, CEO.

“Autentyczność i transparentność stanowią duszę Akoni, ale bijącym sercem są ludzie. Skompletowaliśmy zróżnicowany, wielokulturowy, globalny zespół o niezrównanej wiedzy, pasji i zaangażowaniu. Łącznie posiadamy dekady sukcesów w branży optycznej i luksusowej. Dzięki wykorzystaniu naszych wspólnych talentów, doświadczenia i wieloletnich relacji z najlepszymi japońskimi rzemieślnikami okularowymi, Akoni pozostanie wierny inteligentnemu i uczciwemu luksusowi.” – Salma Rachid, Dyrektor kreatywna.